Quiosques Made in Portugal
 
Portugues  Spanish England Romania  Deuchtland Danmark  Finland  Greece  Italy  Norway  India 
Telefone Quiosques Multimédia
Empresa Partteam - Quiosques Multimédia
Conditii de Asistenta Tehnica
Sprijinul departamentului nostru tehnic este esential pentru buna functionare a echipamentelor. Va rugam sa ne contactati pentru orice nelamurire sau intrebare tehnica pe care o aveti.

Servicii de asistenta tehnica si de intretinere vor fi furnizate de societatea noastra sau de partenerii nostri dedicati. Serviciile exista pentru echipamentele de tip infochiosc, inclusiv pentru toate componentele electronice, calculatoare si aplicatiile software.

Compania noastra, ca furnizor de echipamente si / sau software, ofera servicii de asistenta tehnica, intretinere si intretinere preventiva privind echipamentele in urmaoarele moduri:

a. Serviciul helpdesk prin telefon si email
b. Interventii dedicate pentru rezolvarea problemelor hardware
c. Interventii dedicate pentru rezolvarea problemelor software
d. Furnizarea de actualizari software
e. Deplasarea in locatiile clientului in cazul in care problemele aparute necesita asa ceva, dupa livrarea si acceptarea termenilor de asistenta de catre client.


Service-ul si asistenta tehnica pentru echipamente / software acopera urmatoarele:


a) Orice serviciu de asistenta tehnica se efectueaza in conformitate cu urmatoarele conditii:

• Interventiile sunt efectuate de catre un personal instruit si trebuiesc efectuate in prezenta personalului clientului.

• Interventiile au o durata predefinita insa in mod normal ar trebui sa fie efectuate intr-o singura zi.

b) Cererile de asistenta tehnica ar trebui sa urmeze urmatorii pasi:

1º Clientul ar trebui sa faca un apel la serviciile noastre tehnice in timpul orelor normale de birou (intre 09:30 si 18:00 in zilele lucratoare), pentru a raporta functionarea necorespunzatoare a echipamentelor. Acest apel ar trebui inaintat de catre tehnician pentru a elimina eventualele erori de raportare.

In aceasta situatie,
- tehnicienii nostri vor incerca sa rezolve problemele telefonic, colaborand cu cei din departamentul tehnic.

In cazul in care tehnicienii nostri nu reusesc sa rezolve problema in acest fel,
clientul trebuie sa trimita imediat un raport scurt pentru a explica situatia de anomalii (trebuie sa trimita toate datele considerate ca fiind importante pentru rezolvarea problemei). Acest raport ar trebui sa fie prezentate prin intermediul formularului RTA in acest site.

Dupa primirea RTA-ului,

- tehnicienii nostri vor efectua o lectura aprofundata si de analiza a documentelor si / sau fisierelor primite si sa incerce, daca este posibil, sa intreprinda o noua abordare pentru rezolvarea problemei telefonic.

In cazul in care tehnicienii nostri nu vor reusi nici in acest mod sa rezolve problema,

2º S-ar putea sa fie necesar ca echipamentul sau componenta defecta sa fie trimisa inapoi la sediile noastre pentru o interventie directa.

Daca se alege aceasta varianta, atunci clientul va completa un formular de RMA (Return Merchandise Authorization) care poate fi gasit in sectiunea de suport in acest site.

In cazul in care clientul alege sa se faca acordarea unui ajutor la fata locului, vor fi furnizate si conditiile convenite pentru finalizarea interventiei.

- in aceasta situatie, tehnicienii nostri vor incerca sa rezolve anomaliile in sediul clientului, cu exceptia cazurilor in care repararea este imposibila de efectuat ducand la defalcarea definitiva a echipamentului.


3º Rezolvarea anomaliilor presupune:

- reparatii electronice / calculator ori de cate ori este posibil la sediul clientului, in caz contrar in maximum opt zile (cu exceptia cazului in care nu se afla pe stoc componentele integrante);

- reparatia echipamentelor in intervalul normal d elucru (09:00 - 18:00), exceptie facand doar cazurile de culpa grava, caz in care este normal sa se prelungeasca acest interval.

- probleme de piese de schimb care rezulta din defecte de fabricatie, montare si demontare, de programare si / sau reprogramare a echipamentelor

4º Este responsabilitatea clientului orice prejudiciu cauzat de repararea sau incercarea reparatiilor de catre personal neautorizat de catre departamentul nostru tehnic.

5. Compania noastra isi rezerva dreptul de a numi un partener in rezolvarea deficientelor sau in acordarea de asistenta tehnica, acolo unde este necesar, pentru a se conforma conditiilor de garantie sau contractelor existente.

Toate departamentele companiei NCOM sunt la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi un serviciu de calitate. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice clarificare.
quiosques multimedia
 


Copyright 2009 - 2017 NCOM EQUIPMENTS SRL | Toate drepturile rezervate