Quiosques Made in Portugal
 
Portugues  Spanish England Romania  Deuchtland Danmark  Finland  Greece  Italy  Norway  India 
Telefone Quiosques Multimédia
Empresa Partteam - Quiosques Multimédia
Conditii de Garantie
Cautam satisfactia clientilor prin intermediul procesului implementat de asistenta tehnica, de reparare si inlocuire a echipamentelor rapid si eficient.

Garantie
Garantia pentru infochioscurile multimedia depinde de componentele incluse in infochiosc si de productorii acestora.

Garantia impotriva defectelor de fabricare este de 2 ani, atat pentru infochioscuri, cat si pentru restul componentelor ce intra in alcatuirea lor (in cazul in care producatorii acestora nu specifica alti termeni de garantie).

Garantia acopera orice echipament cu defecte care apar in aceeata perioada si este limitata la piese cu defecte de fabricatie.

Inlocuirea pieselor poate fi facuta doar in momentul intoarcerii pieselor cu defect de fabricatie in sediile noastre.

Garantia normala a echipamentelor nu acopera uzura normala cauzata de folosirea acestora in timp, cat nici daunele cauzate de urmatoarele:

- Accidente sau de forta majora;
- Utilizarea necorespunzatoare de catre client;
- Deficiente in instalare sau alimentarea cu energie electrica;
- Interventii din partea altora in afara de personalul NCOM
- Alte operatii care intra in responsabilitatea clientului;
- Montarea de consumabile;
- Folosirea materialelor de exploatare care nu sunt conforme cu cele specificate de producator.

In unele cazuri foarte specifice si ca urmare a legilor in vigoare, garantia echipamentelor este luata in calcul de la data de fabricatie a echipamentelor (de exemplu, aer conditionat).

Orice daune suferite in perioada de garantie si care este responsabilitatea clientului, vor fi acoperite de catre client.

Toate cheltuielile de transport a echipamentelor defecte catre sediile NCOM si PARTTEAM sunt suportate de catre client.

In cazul unei avarii, va trebui sa ne furnizati informatiile legate de avarie, iar in cazul in care este necesar, sa se efectueze transportul echipamentelor catre unitaile noastre.

Echipamentele vor fi reparate sau se vor inlocui piesele defecte doar dupa aprobarea bugetului de garantie de catre producatorul PARTTEAM.

In caz de functionare defectuoasa sau defectiune suspectate in timpul perioadei de garantie a componentelor integrate in infochioscurile multimedia, toate cheltuielile de transport necesare trimiterii echipamentelor catre unitatile noastre sunt suportate de catre client si nu se percep costuri pentru asistenta tehnica. Daca se constata ca respectiva componenta problema nu este legata de procesul de fabricatie, va fi taxat pentru asistenta tehnica, in conformitate cu tariful in vigoare, precum si pentru componentele / echipamentele inlocuite.

Daca este posibil sa se inlocuiasca produsul defectat, aceasta se va aplica numai in timpul primul an de garantie. In restul perioadei vor fi facute reparatii.

In cazul in care produsele necesare se afla in stoc, remedierea se face imediat prin inlocuirea pieselor defecte.

Livrarea produsului la sediile noastre se va face personal sau prin intermediul unui operator de transport. Echipamentul trebuie livrat impreuna cu ambalajul de transport sau cutia dedicata de transport, pentru a nu aparea in urma acestei operatii si alte defectiuni.

Cererile de inlocuire pe garantie vor trebui facute in prealabil. Pentru aceasta va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa office@ncom.ro


Cerere RMA

In cazul unei defectiuni, echipamentele vor trebui livrate alaturi de o copie a facturii cu care au fost achizitionate.

Cheltuielile de transport a echipamentelor defecte catre unitatile NCOM sau PARTTEAM sunt responsabilitatea clientilor.
Intoarcerea echipamentelor reparate catre client sunt responsabilitatea NCOM sau PARTTEAM.

quiosques multimedia
 


Copyright 2009 - 2017 NCOM EQUIPMENTS SRL | Toate drepturile rezervate