Quiosques Made in Portugal
 
Portugues  Spanish England Romania  Deuchtland Danmark  Finland  Greece  Italy  Norway  India 
Telefone Quiosques Multimédia
Empresa Partteam - Quiosques Multimédia
Faq's Tehnice
Stim ca in multe cazuri, sperijinul nostru este esential pentru buna functionare a echipamentelor.Va rugam verificati sectiunea de mai jos, poate veti gasi raspunsul la problema dvs.

 

Am o intrebare despre un produs sau echipament comercializat de catre NCOM. Cum pot obtine clarificari ?

Aveti posibilitatea sa trimiteti un email la departamentul nostru tehnic, care va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Tel.: Suport Tehnic: (+4) 0769.06.06.10
Email Suport Tehnic: tehnic@ncom.ro

Orar suport tehnic: 09:30 - 18:30 (de Luni pana Vineri)

 

Nu reusesc sa instalez acest echipament sau obtin erori la afisare. Cum pot obtine sprijin ?

Inainte de instalarea echipamentului ar trebui sa analizati manualul cu instructiuni. In cazul in care acestea sunt respectate si tot aveti probleme in instalare, va rugam contactati departamentul nostru tehnic.

 

Ce proceduri trebuiesc efectuate pentru repararea echipamentelor ?

a. In orice caz, NU incercati sa reparati echipamentele fara permisiunea expresa a tehnicienilor NCOM sau a partenerilor nostri.

b. Pastrati factura cu care ati cumparat echipamentul. Aceasta dovedeste faptul ca echipamentul a fost achizitionat de la compania noastra si ca beneficiti de suportul nostru tehnic. Fara aceasta nu va exista nici o operatiune de reparatii sau clarificare cu privire la echipament.

c. In cazul in care suportul nu poate fi efectuat remote (prin telefon sau asistenta la distanta), atunci va trebui sa completati un formular standard de cerere online de asistenta tehnica, pe care o gasiti pe site-ul nostru: (RTA - Request Technical Assistance)

d. In cazul in care se stabileste ca echipamentul va trebui trimis inapoi catre compania noastra pentru reparatii, va trebui sa completati formularul online RMA (RMA - Return Merchandise Authorization)

e. Odata trimisa cererea de RMA, departamentul nostru tehnic va va trimite un numar unic de RMA. Acest numar va trebui trimis odata cu echipamentul pentru a putea fi luat in considerare.

Verificati deasemenea ca trimiteti odata cu echipamentul si toate accesoriile aferente.

 

Perioada de garantie a expirat. Mai pot trimite echipamentele la dvs. pentru reparatii ?

Evident, da. Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati pasii necesari in cazul in care echipamentul dvs. era in garantie. In acest caz, vi se va prezenta o propunere specifica pentru reparatii. Dupa validarea propunerii si efectuarea platilor reparatiilor, echipamentul va fi trimis pentru reparatii.

 

Ce acopera garantia ?
Va rugam sa consultati conditiile de garantie generale pentru echipamente.

 

Toate departamentele NCOM sunt la dispozitia dvs. pentru a va oferi un serviciu de calitate. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire.

quiosques multimedia
 


Copyright 2009 - 2017 NCOM EQUIPMENTS SRL | Toate drepturile rezervate